22 November 2012

thank you sayang..............

Assalammualaikum...

yeye...
aku dapat gift....
eeeeiiiii chanteknyer.....
soooo sweeeetttt..........
aku suke... aku suke... aku suke..... :)
THANK YOU SAYAAANGGGG......
thank you My Love....
eeeiiiii...........comel kan teddy tu duk dlm bakul rose tu....
fresh flowers & ferrero rosher lg.....i like..... :D
ermm.... gift ni aku dapat smlm....
sbbnyer....smlm adalah besday aku...
yang ke 29 tahun.... 
waaaa banyak tua ooooo...
sudah tahun akhir umuq aku yg angka dpn 2 ooo....
thn dpn start 3 plak.... huhhuuhu....
lps ni aku dah masuk pringkat akak2 la....
xleh dah brangan nak jd adik2 pas ni...  :(

okla sbnrnyer gift ni
ada dispatch anta kat opis aku smlm....
che abg akula.... wat surprise 4 my besday la konon... 
tp aku cuti lak semalam...
dia dah oder teddy bear dlm bakul rose tu sehari sebelum lagi...
sbb tu dia tak sangka yang aku nak cuti smlm....
patutla smlm dia sibuk tanya aku...
betul ke nak cuti...? kejap2 dia dtg tanye aku yg tgh tido... betul ke arini nak cuti...?
aku pelik gak... 7-8 kali dia mundar mandir masuk bilik tanya confirm ker aku nak cuti semalam....
rupe2 nye ada surprise tuk aku....
huhuuhu.... rugi gila aku smlm....
kalau la aku keje smlm...
mesti aku terkinje2 ms dispatch ni anta kan....
mesti asik tersenyum2 kambing aku smlm kan....
heheheheh...
 thank you sayang....
thank you soooo much....
love you sayang.........
(iskh.... sudah2la... muntah orang bace nanti.... ada aku kesah.... ini kate hati aku la.... hehehehe)

okla dulu aku pernah skali dapat bunga dr che abg aku ni.......
utk besday gak.... 
ms tu blm kawin lagi.... 
so gift smlm ni adalah yang pertama aku trime slps 3thn lebih kahwin...

ini lah bunga nyer....
kalu korang nak tahu....
bunga ni aku trime masa besday aku yg ke 25 tahun.... tahun 2008
masa tu aku demam.... tp sebab rajin bekerja kan.... aku trima la hadiah bunga ni kt opis gak...
dia dispatch kan kt opis gak
abis aku kene kacau dgn dak2 opis aku ms tu....
heheheh....
besar tak...kalu tak silap ada 12 kuntum kot....
fresh flower tau semua tu....
yang teddy dlm bakul kat atas tu pun fresh flowers gak tau....
memang romantik che abg aku kan... heheheheh 

  okla kate aku cuti semalam kan....
so wat pertama kalinyer...
nak di jadikan cerita...
pagi2 lps solat subuh aku trus terfikir...
tak pernah seumur hidup aku ni wat kek utk besday sendiri...
tetibe terdetik lak nk try buat kek sendiri... so aku wat nk try la wat kek fav aku....
ikut resepi best fren ( makjemah ) yang bg....
so itulah hasilnyer.....
ala bukan kek ape pun... kek marble jer...
tp aku ni suke letak macam2 colour.... sbb tu berwarne warni marble kek aku tu....
nasib menjadi... cume kek tu manis skit.... tp xdela melampau sangat....
che abg aku kate sedap lembut... heheheheh kembang....
aku  xsuke kek yang ada ising bagai tu...
cc enon suke belanje kek marble kt pasar tani tu.... utk anak2 buah dia makan... mesti aku tak lepaskan peluang amik sepotong (sekurang2nye...heheheheh jgn marah cc eh... sayang cc...) 


ok yang ni...
memang aku agak terkejut & teruja....
ini aku dpt gift dr mak jemah jg.....
heheheheh....
dah lama rsnye xdpt hadiah dr kengkawan....
huhuhu.... nak menganis rsnyer... terharuu siot.....
dia bleh tringat nk bagi gift kat aku ms dia tgh shoping smlm....
eeeeiiiii happy gile rs ni....
mmg sangat2 sronok rsnyer.....
umuq 29 tahun ni aku rs special la...
tak perla tahun akhir umuq 2xan....
mmg menjadi best memori la....
trima kasih yer... mak jemah....
nanti dah bukak hadiah ni aku upload yer adiah ape yang aku dpt....
arini sy xsempat bukak lagi, mak jemah jgn kecik hati yer...
keje sy banyak sngt ni.... mungkin sampai kul 7 la br balik ni.... huhuhu......


okla ni adalah kawan2 yg wish besday aku di fb....
ada yang hanta sms.... tp xdpt la nk post kan kat sini..... 
aku nak ucap terima kasih bebanyak yer kpd semua...
xkisah la korang wish on the date ke belated ker....
pada aku sama jer... pada aku korang ingat pun dah cukup buat aku gembira....
sbb yang kat fb tu mmg aku saje xnak letak date besday...
takut glamour sngt plak nanti... heheheheh poyola....
trima kasih skali lagi yer...
sayang korang semua.....
thank you sayang2 aku semua....

notatitu : mmg the best memories 4 this year...
tak sangke besday thn ni antare besday aku yang special la.....

4 ulasan:

  1. epi beday to u..hihi.tula,rugi je rasa kn xkeje smlm..tp xpela,at least dpt gak arini.. so sweet both of u..semoga kekal bahagia sampai akhir hayat

    abg pun suka wat seprais2 gini..cam nk gugur jantung bila kena seprais gini kn.tp happy.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. itula rs rugila.. tp kalu keje pun bleh sakit jantung rsnyr sbb terlampau suke dpt surprise ni.. tuhan je tau betapa appy hati ni... heheheh

      ape pun terime kasih kak.. amin.. hopefully che nuar akan trus romantik mengejut mcm ni smpi tua la.. heheheh

      Padam
  2. Even dah wish kat blog lela.. Nak wish jugak kat sini. Happy Besdayyyyyyyyyyy!!! Semoga panjang umur... Murah rezeki... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh wish bnyk2 kali pun xpe.. lagi kite suke.. lg bnyk wish, lg bnyk doa lg bagus.. terime kasih bebanyk yer..

      Padam