19 November 2012

AIM 19

Assalammualaikum...

ada sesape tak yang tgk AIM19...
alah pada sabtu mlm lepas 17/11 kul 8.30mlm...

sbnrnyer aku x tengok sangat pun...
sbb aku layan merlin 5....
(kalu aim19 dgn merlin.... heheheheh)
tp layan gak la sekejap2...

temanyer...
'black & white glam glitz..."

so ada part yg aku layan tu....
sempat gak la tgk baju2 yang retis tu pakai kan...
semuanye chantek2 la...
mesti mahaikan baju diorang tu wat baju....
dah kate tema nye  glam & glitzs....
4 sure glam glitzs la jg kan....

tak caye ce tgk ni....






baju jac yang ni aku suke...
dah rupe mcm barbie doll... sbb skirt dia kembang...



mmg rock la ini akak....
4 sure korang kenal kan....
pada aku dia la malaysia lady gaga...
ape baju pun yang dia xbrani nak pakai...
tabik la kak....

okla...
kalu korang nak tgk bnyk lagi sebenarnyer gamba retis ni...
tp ini antara pic yang aku smpt search...
trima kasih kpd mr.google yer...

last skali nak bagitahu
pemenang bagi LAGU TERBAIK adalah....
Patah Seribu... Shila Amzah....
yeay.... tahniah2
aku mg suke sangattt lagu ni....
feeling2 jer....
tahniah yer buat semua yang menang....


okla yer aku nak g sambung kerja....


notatitu : sbnrnye aku try usha baju yang adibah noor masa opening tu.... tp xdpt la pic tu...
chantekla tu....baju yang bawah dia hitam, bahu dia putih pastu ada bunga tampal2....
tringin lak nak wat baju mcm tu rasanye....boleh...??!!!

1 ulasan:

  1. Mieya paling suka dengan persembahan GX4. Terimbau kembali zaman kanak-kanak.

    BalasPadam