29 Mei 2012

Masterchef Selebriti Malaysia




Pepagi aku dah mabuk nk update blog ni...

Ari minggu aritu kan rancangan ni da start disiarkan di astro ria ch 104, korang layan tak? aku mmg suke tgk rancangan masterchef ni... xkirela malaysianye ke, australianye ke, UK ke... yg masterchef bdk2nye dlu..... tu pun aku layan... sbb aku suke la tgk diorang masak2 tu... nmpk sedap & kreatif giler... yg terbaru ni Masterchef Selebriti nila... ramai gakla retis yg msk... Antare selebriti yg terlibat seperti diatas k...

Act nk kate aku ni suke msk @ pandai masak tu xdela... tp aku mmg minat tgk rancangan2 mcm ni... tp skrg ni kan tengah2 aku berkire2 nk wat KC ni... & bile aku tgk rancangan ni... emmm.... cantiknye kichen dia... kemasnye.... ermmm... aper lagi....lagi berkobar-kobar la, aku teringin nk wat KC ni... ape celop beb.........

Maaaakkkk.... tolong aku... camne ni?..... nak buat ke x nak buat KC ni....? PONNNIIiINNNgGGGG ni.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan