29 Mei 2012

Design KITCHEN CABINET

haaaaa.......

tgkla aku dah gile...
knp la tetibe aku jd cm ni....
skrg ni pale aku ni asyik duk pk cam ne nk design KC, kalu aku jd wat...

jom layan gamba....


kalu aku nk wat KC lebih kurang bentuk mcm nila...
tp L-shape jerla... yg blah kanan tu xdela...
tp ini colour putih... gamaknye kejap jerla cantik KC aku tu, 
sbb tahu jerla aku ni kan tersangat la rajin... kejap je nanti dah berlapuk + kotoran degil lg.... br 2-3 tahun dah buruk... x bestla kan...
tp yg bawah ni cun jg kan... :-)






utk pengetahuan aku xkisah colour ape pun tp aku xboleh colour2 3G tu sbb xsesuai dgn kitchen aku
sbb kitchen aku tu da siap psg tiles warne coklat...
ape kes kalu tiles aku colour coklat xkan nk wat KC colour ijau @ merah lak kan...
walaupun kene.. tp kitchen aku tu kan kecik jer...
mau aku pening nk masuk dapur tu nnti...
msti rase srabutkan...



dlm pale aku nk wat cam nila kot... warne ni sesuai x?
xdela cepat kotor kan....
simple jerkan... kenela dgn bajet aku yg ciput tu...
atau yg mcm kat bawah ni pun ok gak kan...



aku wat cam kt bawah ni... wah cam old school la...
mcm la umah aku ni banglo...
xsesuai... tp aku suke la table top dia.. granite...
nampak bekilat jer kan....


pening2 aku g jerla kedai pilih...
payah nk cakap la...
nk design KC pun bleh rambang mate kan...
iskh...iskh.... iskh...


p/s : gamba2 ni bersumber dari Mr google yer... xde tujuan untuk perniagaan @ cetak rompak... cume nk cari idea... utk suai padan kan jer... sape xnak umah cantik kan...?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan