16 November 2011

*** Mood Nak bERcUTI *****

Alahai....
xde mood laaaaaa....
keje bnyk... tp dlm pala ni sibuk nk cuti.........
ikutkan hati nk holiday jer....
plak tu skrg ni bnyk jer keje nk buat ni....
dahla kene tangung keje...
keje sendiri bnyk tp kene lak tangung keje org....
xperla... niat utk tolong kawan2....
xleh nk demand2... lu saper kuli jer...
nasib tangung keje 14 hari jer...
abis 2 minggu ni confirm aku nk cuti... xkire....
dahla lebih 2 minggu aku ni asik demam jer...
xbaik2 selesema aku ni...
xperla... tahaaaaan jerla yer.... nnti abis 14 hari ni, comfirm aku apply cuti....

ok citer psl nk holiday....
aku dah plan nk g holiday ke sabah bln 2 thn dpn...
amik ko kos utk 2 org dlm 1500 ko... tp siap tangung semuala....
dr kt airport smpaila blik, semua dah siap berbayar...
tnggl duit shoping jer...
yg penting bkn aku yg byr....
yg mahalnyer ni sbb tiket kapal terbang, tiket utk g sana byr dlm 1xx jer.. dah jimat....
tp tiket blik, aku dah suh book jer yg dlm 2xx,
tp nk tunggu2 sngt ingt nk dpt yg lg murah...
haaaaaa
amik ko kene... 4xx... br padan muker....
xper bak aku ckp td.... nasib bkn aku yg byr...
xsabo dah aku nk jln2 ni....
so aku da blh kire aper nk bli... nk wat survey aper yg aku blh shoping kt sn kn....
nk wat list... sbb bkn senang nk g lagi... msti mkn tahun br blh pusing blik nk g jln sabah blik...
so pk abis k.... heheheeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan