22 November 2011

citer bola...

aku smpi opis jer pagi ni....
riUUUUhhhhhhhhhhhh ko..........
terkezut aku.... pasai aper.... citer aper....
CITER pasal BOLA laaaa.........
waduh-waduh-waduh....
hapening..... kecoh betul......
bkn aper... ini kes semua nk cakap pasal bola...
alahai yg pompuan & makcik2 pn sama....
hebat2 semua pengulas2 bola ni...
smpi aku xterkata aper... aku nk ckp pn xleh.... smua nk ckp....
bangga betul dgn game smalam....

actually aku mlm td pening pala yg amat sngt... xpernah aku sepening mlm td...
smpi aku mkn ponstan la... trus tido... xde saper pn aku layan....
niat ati nk layan gak bola mlm td... tp dah x terlarat... tido jerla...
pg td aku br tau, br dgr kt radio... kejayaan malaysia...
alhamdulillah....

aku pn turut bangga dgn pemain bola malaysia smlm...
kejayaan yg dicapai.... amat disyukuri.....
tahniah buat pasukan malaysia kerna menang berlawan dgn indonesia...
baru indonesia tau... xbaik busuk ati... kalu kiter berusaha... kiter boleh berjaya....
tahniah2.....

p/s: ok geng dah tu..... jom kiter sambung wat keje.... ni bnyk keje urgent... siapkan cepat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan