1 Januari 2014

Welcome 2014...

assalamualaikum...

WELCOME 2014...
Happy New Year.....

wah.... ini hari sudah msk tahun baru ma.... 

ape azam tahun baru korang...
smlm aku dah citer azam thn lps yg tercapai, x tercapai & separuh tercapai kan.... utk tahun ni ape azam thn baru aku... heheheheh

mcm yg aku tulis smlm... azam aku ini cume target & guideline utk aku jer... so azam thn baru aku ni pn akan aku cube tunaikan dlm tempoh utk tahun ni je... azam aku yg tahun lps tu... biarla... xmo di ingt @ di sambung, lg benda dah lama... kalu x tercapai tu biarla... kirenyer aku nk buat azam br utk tahun baru ni... boleh tak?

tp hari ni rasanye aku x mo tulis ape azam aku lg... bleh x aku nk smpn dulu... esok2 aku habaq k... arini x sempatla.. ada bnyk agenda yg perlu dibuat hari ni... n3 lain aku update azam aku k... daa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan