3 April 2013

HARI INI DALAM SEJARAH

Assalamualaikum...

hi...
ape kabar semua... eeeeeee.....rindula kat blog ni... lama x update kan... sebulan 2 ni malas betul la nk menulis... nk ber blogwalking pun xbrape nk rajin... sorry yer kengkawan... xpe past ni kalu ada kesempatan aku akan mule ber blog smula ye... insyaallah..... hehehehe

ok berbalik kpd tajuk entry aku kali ni....
ape yang hari ni dalam sejarahnye... tajuk entry mcm bagus je kan... ape yg bersejarah sngt tu.... hehehe.. :)

ok meh aku nk kasi tau... mmg hari ini dalam sejarah dlm hidup aku, sbb buat pertama kalinye aku drive kete g opis waktu hari bekerja... bkn sblm ni aku xpenah drive tp kalu aku bw tu utk ari mggu je sbb g wat OT (overtime)... mmg xpenah la aku drive hari bekeje biase.... mmg xpenah sekali pun ok.... 7 tahun aku bekeja... 5 tahun aku dah beli kete... inilah pertama kali aku drive g keje.... haaaa jgn xpecaye.... cian aku kan... :(

sbnrnye kalu korang nk tau... aku ni gabra skit kalu drive kete hari gelap... klu hujan tu lagi la aku gabra.... cian aku ni kan....  kalu aku drive utk OT  tu, aku drive hari dah siang sbb bleh dtg lmbt... pastu kete x bnyk sngt kan... tp tadi mmg punye la bersusun kete... silau mata aku tgk bnyk sngt lampu... tp aku gagah kan jg.... so hari ni aku kuar mcm biase kul 6pg jg, sm mcm hari biase aku kuar nk naik komuter... sbb aku xtau jln jem ke x kan.. xpenah try pun sblm ni kan...so xmo take risk... aku kuar sm gak la kul 6.... so mmg gelap lg la kan... tp korang nk tau x? dr umah aku kt yg pajam tu nk smpi ke opis aku ni, agak2 korang aku smpi kul brape td?.... haaa jgn xcaye... gabra2 aku pun bleh smpi kul 6.40.... 40 minit je... rempit x....? heheheheh...
aku pun xcaye..., tp inilah kenyataanya.... kul 6.11pg aku dah lps tol bangi... pastu nk smpi ke kajang tu kete dah besusun....semua drive 70-80 jer... aku memule dah lupe td... tp sbb aku kan gabra lebih, so aku ikut jerla drive pelan2... pastu baru aku nmpk camera tu... oooooo patutla semuanye skema drive.... ada AES...

Pastu aku drive jela ikut bontot kete lain.... sbb mata aku mmg silau gile dgn bnyk2 lmpu td.... tp akhirnye aku smpi opis kul 6.40 jg.... alhamdulillah, syukur....slamat aku smpi opis pg ni.... mmg sngt2 cepat... kalu aku naik train kul 7.20 br aku nk smpi opis... beza kan... :)


okla nanti smbung lg la eh...


notatitu : pasni bleh la drive lg g opis... tp xleh slalu la... lari lak bajet aku nnti xdpt shopping... heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan