7 Oktober 2011

ape yg dia pk.....?

aku xtaula... rupernyer ada org yg lebih brani dr aku...
tp dia ni brani pn brani kt blakang jer kot...
brani maki2 org dlm blog dia jer... membebel dlm blog sendiri....
mcm xpatut jer... org yg dia mara, dia maki tu supervisor dia...
dia ingt dia tulis dlm blog dia tu...
nmpk mcm dia brani menyuara kan pendapat...
tp sbnrnyer dia xsedar yg dia xreti nk hormat org...

aper dia ingt dia bagus sngt ker... dia ingt dia perfect, nk maki2 supervisor dia...
weh kalu ko bagus sangat... xkan ko keje kuli jer...
sedarla diri tu skit... ko pn bkn dtg dr keluarga yg mewah...
xyahla nk berlagak & biadap sngt....
kalu nk tunjuk bagus pn, xyah la nk ngutuk org...

kalu baca blog dia, dia cumer tau nk tulis
yg semua org ada jer silapnyer... semua org tu bodoh jer...
semua org dia kondem, kutuk, ngata....
dia nk org hormat dia, nk kate dia bagus,
cermin diri tu dulula wei...
UKURLA BAJU DIBADAN SENDIRI.... 
sblm nk ngata org....

geram btl aku baca blog dia...
biler aku tgk dia... hilang respect aku kt dia sbg manusia yg berhati perut...
kalu aku nmpk dia tersungkur kt luar, mampus aku xnk tolong dia...
bkn aper msti dia lupernyer kebaikan org, dia akan ckp dia jatuh, dia blh bangun sendiri...

ikutkan hati nk jer aku tegur dia... jgn tau nk kutuk org jer...
tp org mcm ni kalu kiter tegur bkn dia nk dengar... silap2 blh bergaduh jer...
dah aku plak jd sama bodoh dgn dia.... eeeeeeee

sudah2 la citer psl dia... aku arap ini adalah entry aku yg pertama & terakhir aku citer psl dia...
xmau dah aku komen psl dia... cukup2 la aku kenal dia sbg org yg xsedar diri...
jgn dia cari pasal dgn aku dah lps ni... arap jauhkan la...
xsanggup aku nk berlawan dgn org yg prasan bagus, & xreti hormat org ni...

p/s : mgkin tuhan nk aku tgk, spy jgn jd mcm dia... aku harus muhasabah diri & berhati-hati dgn org yg mcm ni... aku cuber xnak lubangkan hati org lagi.... ampun yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan