12 Oktober 2011

alahai....camneeerr niiiiiiii.....

alahai.................
mengeluh jer aku ni..... mn xnyer....tgkla bdn ku kini...
semakin menjadi-jadi gemuknyer...
huaahhhh.........
brat aku dah naik 64kg blik.... xmau, xmau gemuk lagik.... buyukla.... :(
abg aku kalu tgk ni msti keje dia ngutuk jerla tu nnti....
cam ner nk wat ni.... aku nk kuyus la....
plg tidak aku nk kempis kan puyut muncit aku ni....
xmau da muncit2 ni....
wwaaaaaaa............ stesss giler rs....

agaknyer aku kene displin la...
mn tidaknyer....
asik mkn jer keje aku kt opis ni...
mkn biskutla, kacang la... krepek la... semua junk food...
aaaaaaaaaaaaa
xmau da ngunyah2 jer...

agaknyer aku kene tulis la aper yg aku mkn hari2...
aku ari2 niat nk diet...
tp nafsu nk mkn mcm2 tu kuat......cam ner...

ok start aku dah tulis dlm blog ni arini....
aku nk kuatkan semangat & disiplin kan diri..

ok listkan mknan yg da aku x boleh mkn
  1.  nasi lemak + ayam goreng
  2. roti tampal
  3. mee goreng @ nasi goreng @ beehoon goreng
  4. steak @ burger @ pizza @ nugget
  5. ice-cream
  6. gulai2 lemak @ kari
ceh bnyk tu xleh mkn
okla kate nafsu mkn aku ni kuat...
aku nk cuber elakkan mkn... tp 
kalu aku nk mkn aku kene kire biler... xblh kerap... kene jarak2 kan mkn

arap2 blh la aku ikut rancangan ku ini....
aku betul kene trun kn brat aku ni....
plg penting kawal nafku mkn ku ini...
arap2 menjadila....

P/S : arini brat aku 64kg... aku akan timabang lg 1 minggu.... arap2 ada prubahan la hendaknyer... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan