7 September 2015

Huaarghh...


Assalammualaikum...


huaaaargh....
arini agak sedih oooo....
sbb......

aku keje arini sorang jer....
semua kawan2 aku cuti...
mcm hari raya plak...
huhuhu...
manja x... ngade jer kan... :)

nasib ada sorag PSH dtg... nasib dia dtg 
kalu x sape nk tolong aku jg kaunter...
aku dah sayu dah pagi td,..
ingt kene keje sorang jer harini....

terima kasih yer adik PSH... sbb dtg...
kpd kawan2 yg lain..
bkn aku salahkan korang...
aku faham korang ada masalah...
tapi 
bile xde kawan ni...
tetibe rs sunyi...
padahal aku mmg dah tahu dr hari sabtu yg aku akan keje sorang jer harini...
tp entahlah mental aku dah ready tp jiwa aku yg tetibe sayu...
huhuuhu... poyo...


so arini lunch ni jerla..
xmo g cafe sensorang...
xmo... nasib ada stok thn lps xmkn lagi...
heheheh ok nk mkn...

notakakiku...
act pg td x salam dgn che abg..
sbb bangun lmbt... hehehe... che abg tggl kan jer xmo salam kiter...
itu yg sayu a.k.a emo lebih... heheheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan