15 April 2012

Sakit mate



Alamak aihh...

Sakit mate la plak, camne bleh jd cam ni? Aduh bedenyut2, sengal jer rs area mata aku ni, aku x g klinik lg ni, kalu g dpt mc x? Hehehe.. Tgkla esk aku g la kejap kot, g tanglingla, sbb aku kene msk opis dlu, tgk dlu keje yg da brape ari aku tgglkan.. Dahla el 3 hari (tp xbeturut tau selang sehari cuti pertabalan) xkn xnk msk lg mggu ni kn sbb kire mggu lps aku cume keje sehari jer.. Haaa Amik ko xkn nk smbung mc lg, mau kes naye ni, xpe esk aku tnjuk muke dlu, kalu tangling bg mc aku blikla, xdela kirenye aku nk ngelat jer kn..

Kpd kawan2 sorry yer kene wat keje urgent prokom tu, aku xsengaje nk el, kalu esok tmbh lak mc plak korang jgn mara eh, sorry sngt2 nnti aku belanje mkn yer.. Aku kalu bleh xnakla org wat keje aku, yerla sblm ni mn aku ada sesaje nk cuti lelama, ni sbb emergency hal kt kg & tmbhlak mc sakit mate, sekse jiwa aku ni rsnyer.. Huhuhu.. Rs besalah sngt sorryyy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan